Waarom werkt StopdeBanken met secretarissen en wat doen die?

Aanmelding voor StopdeBanken! gaat via de website. In veel gevallen zal dat voldoende zijn. Na aanmelding krijgt iedere donateur een secretaris toegewezen. De groep donateurs is inmiddels zo groot dat het bestuur niet meer alle vragen kan beantwoorden. Als u vragen heeft wordt u verzocht die aan uw persoonlijke secretaris te stellen. Kijkt u daarvoor eerst even op de Veel gestelde vragen sectie van de website om te zien of uw vraag wellicht al beantwoord is. Ook de secretarissen zijn vrijwilligers die het werk naast hun dagtaak doen. Er zijn momenteel zes secretarissen die regelmatig contact met het bestuur hebben. Uw persoonlijke secretaris zorgt ervoor dat uw dossier op orde is. Daarvoor beschikken wij in ieder geval graag over een kopie van uw offerte waarop uw hypotheek is gebaseerd. Deze wordt gecheckt en ingedeeld naar type. Verder hebben wij graag uw bezwaar bij de bank en het antwoord dat u daarop heeft gekregen in het dossier. U wordt verzocht deze gegevens aan uw persoonlijke secretaris in te zenden.