Over de procedure

Helaas kunnen we dat niet toestaan. Het contract dat we met onze advocaat hebben is gebaseerd op een gezamenlijke aanpak. De kostbare advocaaturen worden daarmee grotendeels gebruikt voor de juridische strijd. De bijdrage die wij aan u vragen voor de zaak zou in een individuele zaak hooguit één á twee uur advocaatkosten kunnen dekken. Als…

Read More Kan ik zelf met de advocaat bellen op kosten van StopdeBanken!?

Wat de bank aangeeft is niet waar. Hier geldt een ruime verjaringstermijn. StopdeBanken! heeft in haar dagvaarding geëist dat ook de verhoging van februari 2009 teruggedraaid moet worden.

Read More De bank zegt dat ik mijn recht op bezwaar heb verspeeld omdat ik in 2009 geen bezwaar heb gemaakt, is dat zo? Maakt StopdeBanken! ook bezwaar tegen de verhoging van 2009?

Hoewel u niet naar het Kifid kan als de klachtenprocedure niet is afgerond kunt u wel meedoen met de rechtszaak van StopdeBanken! tegen ABN-AMRO als de klachtenprocedure nog niet is afgerond. Wij raden u wel aan ook in dat geval de klachtenprocedure af te maken. Enerzijds zou het kunnen zijn dat u een van de…

Read More Kan ik meedoen met de rechtszaak tegen ABN Amro als de klachtenprocedure bij de bank nog niet is afgerond?

Het Kifid heeft op 10 december 2012 in een persbericht laten weten ongeveer 200 bezwaarschriften naar aanleiding van de verhoging van de opslag op de Euribor hypotheken van ABN Amro af te hebben gewezen. Als u hiervan bericht ontvangt wilt u hiervan dan een afschrift naar StopdeBanken! sturen? De uitspraken die we tot op heden…

Read More Ik heb een afwijzing gekregen op mijn bezwaarschrift bij het Kifid. Wat moet ik nu doen?